//TAKE MY HEART
hi korang ;)
Monday, August 13, 2012 @ 5:48 AM | 0 Comment [s]

 
Hi guys , sorry pendek dah lama tak update blogg korangg mesti ushaa je blog aku kan tapii keluar-keluar benda yang sama , muahahah kesian korang , blogg aku punn dah berhabukk , hauucummm *bersin* hahha okay , 14.08.2012 ni genap 4 bulan aku dengan WAN SHAHIZZAT even kiteorang dah breakk , dia tetap sayang kan aku macam dulu wehh , dia tak nak terima perempuan lain selain aku , aku sendiiri punn tak paham and tak tahu apa yang istimewanyaa diri aku nieh ? tak apa lah , asalkan family aku dgn wan shahizzat dah setuju , hmmm , bytheway aku sayang kan WAN SHAHIZZAT  tuh lagi wehh , tak apa lah , kalau ada jodoh takk kemana kan beb ? muahhaha , tapi WAN SHAHIZZAT ni dia lain daripada yang lain tahu ? diaa ni seorang yang menepati or tunaikan janji dia itu yang mmbuat kan aku sayang dia :* muahh setepek dekat pipi kau ciwek* hehehe , apa punnn ramai yang nak aku get back dengan wan shahizzat :') kbye iloveyou , lagi pun pendek busy lahh korang ni pun baru habis trial nanti PMR lagi lah busy , it's sokay , korang doakan pendek untuk dapat keputusan yang sememangnya berjaya , insyallah , dapt 1A pun jadi lahhh , i will try the best for myself <3 byebye sayang koranggg !



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.