//TAKE MY HEART
putus asaa !♥
Saturday, May 12, 2012 @ 2:56 PM | 0 Comment [s]


heyy guys , sorry dah lama tak update blogg , blogg punn dah berhabukk ken hauuucuwmm *bersin jop* , actually time tuh ceritaa dia macam nie , aku text diaa , dia tak reply 3 kali diaa buatt weyh , kalau korang apa rasa  , then gaduh-gaduh , wan hantar text *jangan contact dia lagi * aku punn errr -.- terus menangis aku dibuatnyaa :'( 

Lepastuh dia hantar text macam nie auw * Teruskan Hidup jangan pedulikan Wan lagi , jangan menangis kerana aku lagi . aku nak kau ingat ape aku cakap , walauapa pun aku tetap tunggu kau maaf buat kau macam nie ,  cukup sebulan kita tak ada ape-ape lagi . cukup untuk hati awak yang terlukaa tuu . aku tak nak hati perempuan terlukaa lagi . aku tak sanggup . hope awak dapat maaf kan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki * see ayatt diaa , menyentuhh perasaan aku ! bole buat aku menangis sampai teresak-esak 

Awakk , ni dah kali ketigaa awakk mintak breakk , and lepas nie tolong jangan cakap perkataan BREAK lagi , saya tak sukaa awak tahu ? saya sedihhh :'(  awak seorang je yang buat saya bahagia awak :') awak terlalu hebat , and sempurnaa di mata saya ! TOLONG JANGAN TINGGAL KAN SAYA BUAT KALI KE-4 okeyyy ! ILOVEYOUSOMUCHMUNCITWAN SHAHIZZAT !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.