//TAKE MY HEART
sememangnyaa bahagia disamping dia :/♥
Sunday, April 29, 2012 @ 2:29 PM | 0 Comment [s]

hey semua , ape khabar ? sehat ? sorry lah aku dah lama tak UPDATE , kesian blog akuu berHABUK ! auchummmmm >.< * bersin* hewhew , kembali ke tajuk ASAL okey :') . Okay dalam seminggu nie , asyik gaduh dengan diaa , tapi tak ada lah gaduh sampai berhari-hari , aku menangis 3 jam weyy , semata- mata WAN SHAHIZZAT aku nie , kiteorang gaduh sekejap , then dah berbaik dah :') semalam gaduh lagi sebab aku cakap yang aku masih sayang kan ex aku . capital F , dari dia cakap pun aku tahu dia tak ada MOOD .

lepastuh hari JUMAAT gaduh dengan dia sebab EX ddia yang LEENA TIUTZ tuhh :/ sumpah aku jealouse gila time tuh bie , Bie , bie nak baby buang perasaan jealouse tuh kan ? okay baby cubaa okay :') tapi baby tak boleh sebab baby terlampau sayang kat bie , tuh baby kuat JEALOUSE , baby sayang bie sangat-sangat , tolong lah jangan sakit kan hati baby , jangan luka kan hati baby , baby buat semua nie demi BIE tau . 
ILOVEYOUSOMUCHWANSHAHIZZAT


Jangan marah baby tau , baby tetap milik bie , baby akan sentiasa dihati dan disisi bie , bila bie perlukan baby , baby sentiasa ada untuk bie



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.